Witajcie.
taka sytuacja:
SII, 1.8 TSI, 230 tyś. przebiegu, DSG7, 2011 produkcja, kupiona w sierpniu br.
Silnik bierze duże ilości oleju, bo przed zakupem nie doczytałem o tej przypadłości i w nieświadomości nabyłem auto z tą wadą. Zbieram kasę na jej likwidację.
Dzisiaj zapaliła mi się pomarańczowa lampka system kontroli spalin. Nie spostrzegłem, w którym momencie, ale na pewno było to, gdy silnik pracował (nie zaraz po uruchomieniu).
Mimo tego monitu, silnik pracuje normalnie, spadku mocy nie zauważyłem. Komputer pokładowy (vehicle status) nie sygnalizuje żadnych błędów. Poziom oleju poprawny.
Czy znajdzie się w Trójmieście jakaś życzliwa dusza z odpowiednim sprzętem, by podłączyć się pod komputer i zdiagnozować ten monit?
taka sytuacja:
SII, 1.8 TSI, 230 tyś. przebiegu, DSG7, 2011 produkcja, kupiona w sierpniu br.
Silnik bierze duże ilości oleju, bo przed zakupem nie doczytałem o tej przypadłości i w nieświadomości nabyłem auto z tą wadą. Zbieram kasę na jej likwidację.
Dzisiaj zapaliła mi się pomarańczowa lampka system kontroli spalin. Nie spostrzegłem, w którym momencie, ale na pewno było to, gdy silnik pracował (nie zaraz po uruchomieniu).
Mimo tego monitu, silnik pracuje normalnie, spadku mocy nie zauważyłem. Komputer pokładowy (vehicle status) nie sygnalizuje żadnych błędów. Poziom oleju poprawny.
Czy znajdzie się w Trójmieście jakaś życzliwa dusza z odpowiednim sprzętem, by podłączyć się pod komputer i zdiagnozować ten monit?
Komentarz